زخمه

زخمه

وب نوشت های یکی که دیر رسیدن عادتش است ...
زخمه

زخمه

وب نوشت های یکی که دیر رسیدن عادتش است ...

مه بانو ...

مه بانوی من فقط یک بار
بگو دوستت دارم 
تابه کوی و برزن شوم 
سقف خانه برای پروازم
مانعی بیش نیست

ارس آزادی
اسفند 89

نظرات 1 + ارسال نظر
کیمیا 16 تیر 1392 ساعت 18:52

سلام
به نظر من دوست داشتن کشکه! عشق کشکه! عاشق شدن کشکه! همه چیز دروغه همه چیز رویایی بیش نیست!
اصن این دنیا همش کشکه! کسی رو دوس داشتی ؟ چرا دنبالش نرفتی؟ چرا سعیتو نکردی؟ شما مردها همتون همینین! همتون دوس دارین همه چیز رو بدون هیچزحمتی بدست بیارین! و وقتی از دستش میدین معشوقتون میشه مقصر تام در عشق و عاشقیتون!
الانم حرفای من بهت برمیخوره! مطمئنم!
توهم مث بقیه ای!

من دنبالش رفتم و برای داشتنش تلاش کردم ...
اما من این شعر رو دوست داشتم همین ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد