زخمه

زخمه

وب نوشت های یکی که دیر رسیدن عادتش است ...
زخمه

زخمه

وب نوشت های یکی که دیر رسیدن عادتش است ...

دوباره برمیگردم ...

خیلی وقته که اینجا چیزی ننوشتم، بعد از دو سال تجربه کار عجیب و غریب تو شرکت کیسون از شش ماه پیش تو یه شرکت خودرو سازی یعنی کرمان خودرو مشغول به کار شدم ...

بهترین دوران حرفه ای و کاری رو در این شرکت میگذرونم ... اونقدر حالم خوبه که چند روز دیگه ماشین ایکس 60 خودمو رو تحویل میگیرم و من که فکر نمیکردم به این زودی صاحب ماشین بشم ... ماشین دار شدم ...

سعی میکنم اینجا بیشتر باشم ... با اینکه تو فیسبوک و اینستاگرام زیاد بودم ... اما زخمه خونه اول و آخر من است ... 

هر جا برم باز دوباره برمیگردم اینجا ...

قراره شخصی تر بنویسم ...  همین خوبه برام ... 


نظرات 3 + ارسال نظر
دختر همسایه 12 مرداد 1395 ساعت 22:17

ماشین خوبیه

دختر همسایه 12 مرداد 1395 ساعت 22:19

راستش ما تو خواب هم نمیبینیم ماشین 41 میلیونی

محمد 12 مرداد 1395 ساعت 22:30 http://seventhsky.blogsky.com/

انشاءالله مبارک باشه
نوش جونت زحمت کشیدی براش
خدا را شکر
ولی فکر نمی کردم شرکت های خودروی ایران حرفه ای باشن!
به نظرم کیسون حرفه ای تر میاد، پروژه های بزرگی داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد