زخمه

زخمه

وب نوشت های یکی که دیر رسیدن عادتش است ...
زخمه

زخمه

وب نوشت های یکی که دیر رسیدن عادتش است ...

شش چیزی که ممکن است به هنگام برندینگ شخصی فراموش کنید ...

اکثر متخصصان هم‌اکنون می‌دانند که یک برند شخصی قوی، پایه و اساس موفقیت حرفه‌ای و آینده‌ی شغلی موفق است. آیا شما برای یافتن مشاغل، ترویج کسب‌وکار مستقل خود و یا ساخت شبکه‌های حرفه‌ای خود از برند شخصی خود استفاده می‌کنید؟ ایجاد برندی که تجربه‌ی حرفه‌ای و شخصیت شما را نشان دهد بسیار مهم است. برند شخصی شما می‌تواند به شما کمک کند تا در صنعت خود به عنوان متخصص و حرفه‌ای شناخته شوید.

در حالی که شما ممکن است اصول اولیه برندینگ شخصی ، مانند ساخت وبلاگ و یا ارتباط با مردم در لینکدین را درک کنید، چند مورد وجود دارد که ممکن است فراموش کنید. در ادامه شش گزینه وجود دارد که نباید آن‌ها را در برندینگ شخصی نادیده بگیرید:

 

 

1) ایجاد بیانیه ماموریت شخصی

قبل از این‌که در هر زمینه‌ای به عنوان یک متخصص شناخته شوید، باید یک ماموریت برای برند خود داشته باشید. بیانیه ماموریت شما “آن‌چه که به عنوان یک حرفه‌ای انجام می‌دهید” تعریف می‌شود. آیا شما می‌خواهید یک رهبر فکری باشید، یا می‌خواهید به مردم کمک کنید تا به رویاهای خود برسند؟ در ضمن مطمئن شوید که اهداف شما با ماموریت‌تان ترکیب شده باشد.

 

 

 

2) به‌اشتراک‌گذاری تجارب با مخاطبان

آیا یک داستان منحصربه‌فرد برای به اشتراک‌گذاشتن با مخاطبان خود دارید؟ اگر چنین است، از این فرصت استفاده کنید و داستان خود را به شکل یک درس به مخاطبان خود آموزش دهید.

به عنوان مثال اگر شما در سنین جوانی موفقیت بزرگی در صنعت خود ایجاد کرده‌اید، برخی از تجربیات و راهنمایی‌های خود را با جوانان حرفه‌ای که مسیر شما را دنبال می‌کنند به اشتراک بگذارید.

 

3) برقراری ارتباط با اثرگذارنده‌ها

اگر شما می‌خواهید به یک متخصصِ شناخته شده در صنعت خود تبدیل شوید باید با رهبران متنفذ ارتباط برقرار کنید. با ایجاد شبکه‌ای از افراد بانفوذ در صنعت شما، شما خواهید توانست از موفقیت‌های آن‌ها یاد بگیرید و کشف کنید که چگونه می‌توانید فرد بانفوذی شوید.

 

 

4) ایجاد یک لیست ایمیل

 

آیا شما با کارفرمایان و متخصصان در حوزه‌ی خودتان شبکه‌سازی کرده‌اید؟ ایجاد یک لیست ایمیل ایده‌ی بسیار خوبی است. این لیست به شما کمک خواهد کرد تا اطلاعات تماس مهم را داشته باشید و هنگامی که سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید، بدانید با چه کسی تماس بگیرید.

 

 

 

5) کمک به دیگران

 

یک راه عالی برای ساختن برند شخصی کمک به دیگران است. شما باید انواع مهارت‌ها، دانش و روابط را با دیگران به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال اگر شما یک شغل خوب برای یکی از همکاران‌تان پیدا کردید که کاملا بی‌نقص باشد، آن را با وی به اشتراک بگذارید. این حرکت نشان می‌دهد که شما واقعا به موفقیت آن‌ها اهمیت می‌دهید.

 

 

 

6) پرسیدن سوال

 

هنگامی که برندینگ شخصی انجام می‌دهید، ضروری است که سوال بپرسید. از مردم مشورت بخواهید. از آن‌ها بخواهید تا داستان خود را برای شما بگویند. با پرسیدن سوال شما اطلاعات بیشتری را در حوزه‌ی کاری خود کسب خواهید کرد و درس‌های ارزشمندی در شبکه‌سازی خود به دست خواهید آورد.

 

منبع: http://www.personalbrandingblog.com/6-things-you-forget-about-when-building-a-personal-brand/


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد