زخمه

وب نوشت های یکی که دیر رسیدن عادتش است ...

زخمه

وب نوشت های یکی که دیر رسیدن عادتش است ...

Sevgi Dolu Dunyamiz - دنیای پر از عشقمان


گولوشلرین دونوب قالدی اوزومده

خنده هایت یخ زدند و در صورتم ماندند

گوز یاشلاریم بوز باغلادی گوزومده
اشک دیدگانم در چشمانم یخ زدند

سوز وئرمیشم من قالمیشام سوزومده
من قول داده ام و در عمل کردن قولم مانده ام

سن سه منه وفاسیزلیق ایله دین
تو فقط برایم بی وفایی کردی

من یولومدا داغدان آخیب چای اولدوم
من در راه تو از کوه جاری شده و به رود تبدیل شدم

قارانلوقدا سندن اوتور آی اولدوم
در تاریکی به خاطر تو مهتاب شدم

اوشویوردوم قیشدا سنه یای اولدوم
با اینکه در زمستان سردم بود برای تو تابستان شدم

سویله گوروم سن من اوچون نیله دین؟
تو بگو ببینم برای من چکار کردی؟

نفسیمله آغ دومانی دانیردیم
با نفسم مه سفید رل انکار می کردم

وور گوزومدن گولریمدن با خیردیم
چشمان را در بیار .من با حدقه چشمانم نگاه میکردم

سنی سون سوز بیر آسیمان سائیردیم
تو را آسمان بینهایت به حساب میآوردم

گوزوم گورمور آسیمانی نیله دیم
چشمم نمیبیند که آسمان را چکارش کنم

سندن اوزاق قاچیب گئده ر بیلمیرم
نمیتوانم از تو دور شوم

بو آیریلیق نغمه سینی سئو میره م
این آهنگ جدائی را دوست ندارم

سن دونیامسان دونیانی من نیلیره م
تو دنیای منی من دنیا میخواهم چیکار

سن کی دولو دنیا میزی نیله دین؟
دنیای پر از عشقمان را چکار کردی؟

دوستانم نزدیکم میدانند که موسیقی در زندگی من چقدر جا دارد. من ممکنه که بدون آب و غذا چند روزی زنده باشم اما مطمئنم که که اگر در طول روز یکی دو ساعت موسیقی گوش نکنم، دق مرگ میشم. این ترانه را سه چهار ماه پیش شنیدم، ترانه ای که سالها پیش با یه خاطره عجیبی برام همراه بود. سال 83 بود که برای اولین این ترانه را به صورت تصویری دیدم و دیگه هیچگاه نتونستم پیداش کنم تا اینکه عید تو کامپیوتر خواهرم باز همان ویدئو رو پیدا کردم و اینبار به دنبال خود موسیقیش بودم و چقدر زیبا موسا موسایف و ترانه گومرال اجرا کرده اند. اولین بار که سال 83 شنیدم با شنیدنش گونه هام فقط خیس شدند و بس . اما امسال عید که دوباره شنیدم و باز شنیدم و باز شنیدم اینبار دیگه اشکام مجال موندن نداشتند و مثل رودی روی گونه هام جاری شدند. ترانه بسیار احساسی است و بر خلاف همیشه که ترانه های آذری دارای یه شادی خاصی هستند اما این ترانه غم خاصی داره که من فوق العاده دوسش دارم.
چند تا از دوستان غیر آذری زبانم که اینو شنیدن بهم میگفتن نمیدونیم معنی اشعارش چیه ولی هر چی است بدجوری دل آدم رو می لرزونه و تهش رو خالی میکنه. و حس خیلی خوبی داریم. به همین خاطر با کمک دوست برزگوارم جناب حسین ذوالفقاری که زحمت پیاده کردن و ترجمه این آهنگ زیبا را کشیدند تصمیم گرفتم این ترانه را به همراه شعر و آهنگ و ویدئوش براش دوستان مهیا کنم. البته همانگونه که میدونید سایت یوتیوب در داخل ایران مسدود میباشد اما چون جای دیگه ای این ویدئو رو نتونستم آپلود کنم به اجبار از این سایت استفاده کردم. البته دوستانی که با این شرایط آشنا هستند خوب میتوانند از این سایت استفاده کنند و از این موسیقی بسیار زیبا لذت ببرند.
امیدوارم اگه فرصتی باشه بازم هم ترانه هایی اینچنین از موسیقی زیبای آذری و ترکی براتون اینجا بذارم البته به قول دوستان فارسی زبانم، ترجمه شون یادم نمیره.

از اینجا این ترانه زیبا را دانلود کنید.
نظرات 18 + ارسال نظر
reihan 17 تیر 1390 ساعت 20:19 http://bakhoda-bash.blogfa.com

slm dooste aziz
khastam azatoon khahesh konam k sari ham b webloge man bezanid va mano az nazaratetoon agah konid
mamnon misham
ya ali

الناز 18 تیر 1390 ساعت 10:59

قشنگ بود فقط منظورت از چشمان را دربیار با چشمانم نگاه می کردم چیه؟؟

اصلاحش کردم یه واژه اش از قلم افتاده بود. حدقه چشمانم درسته

shahriyar 1 مرداد 1395 ساعت 10:18

با سلام . سپاسگزارم . دنبال این آهنگ زیبا بودم . بسیار پراحساس و پرمحتوا س
باتشکر

سیا 21 خرداد 1396 ساعت 23:57

لطفا همون تصویریش رو هم در جایی قرار بدید دانلود کنیم. تو کانالی جایی

ایسو 18 دی 1396 ساعت 12:01

سلام من این آهنگ رو دوست دارم

Armin 15 مرداد 1397 ساعت 19:41

Mp3

یوسف 2 شهریور 1397 ساعت 00:18

من یولومدا داغدان آخیب چای اولدوم

دو ساعته این سایت اون سایت بیشرفا فقط تبلیغات خودشونو میزارند خبری از لینک دانلود نیس
خدا خیرت بده

محمدرضا مرادی 1 آبان 1397 ساعت 04:31

نمیتوانیم دانلود کنیم

محمد 20 آبان 1397 ساعت 18:26

سلام
خیلی آهنگ خاطره انگیزیه برام بعداز مدتها کلیپش رو توی CDهای قدیمی پیدا کردم کلی دنبال فایل صوتی با کیفیتش میگشتم که اینجا پیداش کردم.
دستتون درد نکنه
عالی وخاطره انگیز...

Mohammad 26 آبان 1397 ساعت 18:52

عالیه واقعا

وحید 21 آذر 1397 ساعت 00:39 http://http:/

ازشما خیلی خیلی ممنون...

کریم 6 دی 1397 ساعت 10:40

سلام متن اهنگ پر از اشکاله

robab 23 دی 1397 ساعت 17:56

با سلام من این آهنگو خیلی دوست دارم میشه به ایمیلم بفرستین ممنون میشم؟

فرهاد 26 دی 1397 ساعت 13:44

اشتباه نوشتید وور گوزومه نیست
مور گوزومله گوزلرینه باخیردیم
یعنی با چشمان آبی یا کبودم یه چشمانت نگاه میکردم

محمد 8 بهمن 1397 ساعت 23:31

عااااالی

آرزو 2 خرداد 1398 ساعت 12:11

وااااای ممنون خیلی وقته دنبال این آهنگ بودم

Amir 28 آبان 1399 ساعت 19:19

من عاشق این آهنگم ولی چرا دانلودش نمیتونم بکنم❤❤❤

هوزان کامرازاخوی 4 دی 1399 ساعت 19:19

عالی واقعا بعد مدعا آهنگمو پیداکردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد